Limited Edition: Hyaluron Refill Cream 75 ml

Augsburg, 17.10.2021

Het nieuwe arabesque

My Make-up Colors - Simply beautiful

Het make-up merk arabesque heeft zichzelf opnieuw uitgevonden en verschijnt vanaf oktober 2021 gereduceerd, nog geraffineerder en zeer modieus. Dit is bij al op het eerste gezicht zichtbaar: een nieuw logo, voor het eerst een beeldmerk en een aangepaste merkbelofte. De moderne verpakking inspireert in zwart en wit. Simply beautiful.

De weg naar een mooie make-up wordt met arabesque eenvoudiger dan ooit. Daartoe heeft het bedrijf uit Augsburg het hele productassortiment aan een test onderworpen. Vanaf de herfst zal arabesque zich op een gerichte manier concentreren op bestsellers, must-haves en beauty essentials op het gebied van oog, lippen en teint, waarbij voor een minimalistische stijl gekozen zal worden. My Make-up Colors – voor eenvoudige make-up die geen verdere uitleg behoeft.

Simply beautiful

De claim ‘Simply beautiful’ is een merkbelofte: met arabesque is het eenvoudig om een persoonlijk make-up te creëren.

Simpelweg overzichtelijk: must-haves voor een perfecte make-up
Simpelweg goed: hoogwaardige, ongecompliceerde make-upproducten voor
Simpelweg modern: trends – eenvoudig uitgelegd en gemakkelijk na te schminken
Simpelweg kleurrijk: met de Color Code

Wat is de Color Code?

Met de Color Code kunt u snel en betrouwbaar de perfecte tint kiezen – zo vindt u maximaal vereenvoudigd de passende make-up kleuren. Het
onderscheid tussen warm & cool maakt het nog gemakkelijker. Twee wegen leiden eenvoudig tot uw doel:

Weg 1: My look
Passende make-up bij de actuele outfit vinden? Easy – het kleurnummer toont alle perfecte matches.
Weg 2: My choice
Verliefd op een bepaalde kleur? Perfect – het kleurnummer toont de perfecte matches.

Arabesque is vanaf oktober 2021 verkrijgbaar via www.grandel.nl

Klantaccount
Nog geen klantaccount?

Nieuwe klanten kunnen zich hier snel en gemakkelijk direct aanmelden voor een klantaccount.